2014. október 19., vasárnap

Határtalan Desig (kiállítás)



Szombat reggel nem várt megbízásra ébredtem: cikket írni három időszaki kiállításról - minél előbb. Barátunk, Google mindig segít a bajban, csak a nagy bajban nem. Annyiféle kiállítást dobott ki, hogy káprázott a szemem, aztán mint a rajzfilmekben, egy szó neonrózsaszínű szikrákat szórt szerteszét (azért is alliterálnia kell), persze csak úgy érzésre, mint a kábszeres modern költőknél. Egy szó mint száz, nagyon megörültem neki, hogy a mostanában szívemet rabul ejtő design témában találtam kiállítást. Azért is örültem neki, mert a Design Hét programfüzetét úgy hordoztam magammal, mint valami szent ereklyét, annak ellenére, hogy egy programján sem vettem részt. Legnagyobb boldogságomra néhány kiállítása még novemberig látogatható. 

Határtalan Design

Még soha nem jártam a Bálnában (amit előszeretettel emlegetek Cetként, talán mert így rövidebb), most itt volt a remek alkalom, hiszen ott nyitották meg a Határtalan Design elnevezésű kiállítást. Hatalmas szerencsém volt itt is, péntektől vasárnapig a belépés ingyenes. Akit sikerül felcsigáznom, igyekezzen, április 2-áig látogatható. Ízelítőül annyit, hogy a medainhungary és a Meeting of European and Central Eastern European Designers keretein belül cseh, lengyel, szlovák és magyar designerek munkáit láthatjuk. A kiállításon rájöttem, hogy nem az IKEA a lakberendezés királya, és ha sok pénzem lenne, már nem félnék, hogy nem tudom elkölteni. :) Látványos és kreatív megoldások, hasznos és haszontalan holmik a Bálnában. (Olyan mint egy Pinokkió sztori.)

Fekete László: Késő római-kori ivókút


Veronika Paluchová fogasok



Veronika Paluchová karosszék


Koralevics Rita tapétája



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése